понедельник, 28 декабря 2020 г.

Новорічний вінок

Всім привіт!

Сьогодні з вами Юля Берестовська і моє вінкове натхнення.

Грудень один з самих навіжених місяців у році. Скільки всього треба встигнути, аж голова обертом йде! Але в той же час, один з самих чарівних та казкових місяців. Чого тільки варті обирання подарунків та створення святкової атмосфери вдома та на роботі. Адже так хочеться додати трішки казки у повсякдення.

Ось я вирішила трошки прикрасити робочий простір. А на допомогу мені прийшла, одна з найчарівніших зимових колекцій від Скрепочка Скрап – "Окутаны прохладой"  - вона наче оживляє новорічну казку. Саме з неї я створила новорічний вінок. Такий зимово-романтично-загадковий. Тепер він, разом з ліхтариками, буде прикрашати стіну мого офісу, даруючи мені, колегам та відвідувачам, святковий настрій, радість та затишок.





Зі святами! Всім щастя, любові, міцного здоров’я, нехай мрії збуваються, а казка хоч іноді приходить до нашого дому.

Комментариев нет:

Отправить комментарий