понедельник, 30 ноября 2020 г.

Листівки

У мене в грудні досить багато іменників. Як то кажуть подвійне наватаження. І до новорічної біганини, додається полювання за подарунками до днів нарождення🤪  А до кожного подарунка обов'язково створюється листівка, з теплими побажаннями. Я не даруватиму подарунок не довівши його до ідеалу: листівка, святкове пакування та квіти. Так-так, листівка обов'язкова. Я ж вірний фанат листівок😍

А в створенні цих маленьких вісників щирих побажань, мені завжди допомагають матеріали від Скрепочка Скрап.

Наприклад цих двох красунь, я створила з весільної колекції "Наш день". Це ще один шикарний плюс колекцій Скрапочки - вони універсальні. І весільна колекція ідеально підійде для робіт до дня народження, дівчачих робіт чи навіть новорічної тематики. 








В роботі використала
Колекція "Наш день"
Висічки "Наш день"Клей універсальний,Спрей "Чорний з перламутром" 

З вами була Юля Берестовська зі своєю невичерпною любв'ю до листівок та колекцій від Скрепочка Скрап🤗



Комментариев нет:

Отправить комментарий