вторник, 24 марта 2020 г.

Арт-бук


Всім привіт.
З вам Юля Берестовська і моє натхнення.
Сьогодні я відкриваю книгу, щоб відродити на її сторінках старе захоплення!  Раніше я часто присвячувала свій час експериментам в арт-буках. Та часу ставало все меньше, а увага зверталась на зовсім інше.
А нещодавно до рук мені потрапила старенька книга і гортаючи її сторінки, я згадала... Згадала захоплення, яке відчуваєш, коли з якоїсь, майже прозорої ідеї, на сторінках арт-буку з'являється справжня таємнича історія.
В туж мить було вирішено відродити творчі сторінки.

А ось і перша моя ластівка
В створенні развороту приймали участь матеріали Скрепочка-Скрап: спеи - фіолетовий та чорний з перламутром, бузковий та чорний; трафарет шерсть тигра, текстурная паста белая, высечки Во всей вселенной
Всім бажаю натхнення, здоров'я та не кидати захоплення, які приносять вам творче задоволення!
До нової зустрічі!

2 комментария:

  1. Юлечка, не останавливайся) У тебя замечательно получается!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Тонечька, спасибо огромное!! Очень-очень приятно:)))

      Удалить