вторник, 5 января 2021 г.

Помічники санти

 


Привіт! 
Як заведено, вітаю вас із прийдешнім роком і різдвяними святами! 
Моя перша робота в новому році це листівки-магніти, які спочатку можна прикріпити до упаковки подарунка, а потім повісити на холодильник (там є захований магніт). Цю серію карток я називаю Помічники Санти, адже з фільмів нам відомо, що в нелегкому завданні з упакування і доставки подарунків Клаусу допомагають і ельфи, і гноми, і пташки. Чи може то все моя фантазія? Менш з тим. Головне, коли я підбирала елементи для створення карток, то вирішила поєднати милих зимових птахів з колекції вирізалок Окутаны прохладой і працьовитих, веселих гномів з колекції Санта, ось що вийшло. 
За надійність доставки новорічних мрій можна не переживати - працівники Полярної пошти швидко і якісно доставляють подарунки до своїх до домівок. 

Дякую за увагу, сподіваюсь вам сподобалися мої помічники Санти. З вами була Іванка @tvorcha_natura. До нових зустрічей! 









 Усі використані матеріали можна знайти на сайті:

Набір скраппаперу Санта

Сніжинка

Штамп Сніжинка

Стрічка салатова

Стрічка блакитна

Комментариев нет:

Отправить комментарий