пятница, 4 декабря 2020 г.

Грудневий щоденник


Всім привіт! Нарешті прийшла зима! Я не дуже люблю осінь, тому після літа я завжди "впадаю в сплячку" і з нетерпінням чекаю зиму) Так як цю пору я дуже люблю, то із задоволенням веду Грудневий щоденник. Минулого року спробувала вперше і залишилось багато приємних вражень. Особливо цікаво було переглядати щоденник цього року, перечитувати бажання, які загадувала минулого року (багато з них здійснилось). Тож побачивши нову колекцію "Santa" я відразу уявила, як виглядатиме мій цьогорічний December Daily. Минулого року я спочатку повністю оформила серединку блокнота, а потім вклеювала фото і робила записи. Цього року спробую навпаки, оформлятиму вже з роздрукованими фотографіями. А ще дуже круто, що до цієї серії є ціла колекція вирізалок.


 

Комментариев нет:

Отправить комментарий